حق الناس ؟؟؟!!!

خرید بک لینک

اگرشبانه روز عبادت کنیم ونماز وروزه بگیریم اما حق الناس برگردنمان باقی بماند نه تنها قبول که نیست بلکه به عذاب وجدان (مرگ تدریجی ...؟؟؟!!!)دچار خواهیم

شدوبه فرزند ونوه ونتیجه و ... سرایت خواهدکرد(معلولیت و ... ) وروزی بایدحتما پاسخگو باشیم ...؟؟؟!!!

+ نوشته شده در ساعت 11:41 توسط *** آقای مهدی صیادمحمدی فردوس ***  | 

کانون صنفی مجازی *دبیران گرانقدرشهرفردوس...

ما را در سایت کانون صنفی مجازی *دبیران گرانقدرشهرفردوس دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: دوشنبه 8 آبان 1402 ساعت: 18:49

صفحه بندی