خاضعانه از همه ی کارمندان عزیزبازنشسته وشاغل آموزش وپرورش محترم حلالیت می طلبم (طلب عفو ...)؟!؟

خرید بک لینک

خاضعانه از همه ی کارمندان عزیز بازنشسته وشاغل آموزش وپرورش محترم حلالیت می طلبم'>طلبم (طلب عفو ...)،

وقتی حقوق ومزایای نقدی وغیرنقدی ووام های کلان دیگر ادارات وسازمان ها رو دیدم خیلی تعجب کردم

و ازاظهار نظرنادرستم به شدت پشیمان هستم ؟!؟...

منبع : ستون حرف مردم روزنامه خراسان

کانون صنفی مجازی *دبیران گرانقدرشهرفردوس...

ما را در سایت کانون صنفی مجازی *دبیران گرانقدرشهرفردوس دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 139 تاريخ: شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:51

صفحه بندی