آموزش و پرورش محترم ،اگر در هر کلاس 10 نفر هم باشند آیا شما قادرید دانش آموزان دبستان و دبیرستان وسرویس بهم
چسبیده آنها را کنترل کنید(به ویژه
زنگ تفریح
...)که به هم نزدیک نشوند ؟!؟در حالی که حتی بسیاری از بزرگ سالان فاصله اجتماعی را رعایت نمی کنند؟!؟
...شروع حضوری مدارس یعنی'>یعنی بن بست حتمی و در یک کلام فاجعه ی عمیق انسانی وغیر قابل
جبران ؟!؟ ...
لذااگر کرونا دربین دانش آموزان شیوع کشنده وتصاعدی پیدا کند وعده ای ازفراگیران ناقل شوند... کارمندان آموزش وپرورش محترم
باید حتما پاسخگو باشند هم نسبت
به همکاران گرانقدرو والدین نگران و ...؟!؟
# فرستادن دانش آموزان به مدارس باوجود ویروس منحوس کرونا =
راهی کردن فرزندان عزیزمان(ناقلین ...)به قتلگاه به دست خودمان؟!؟ ...
کانون صنفی مجازی *دبیران گرانقدرشهرفردوس...
ما را در سایت کانون صنفی مجازی *دبیران گرانقدرشهرفردوس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 110 تاريخ: شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:51