همشهریان عزیزشهرفردوس(استان خراسان جنوبی)محروم ازخدمات کولونوسکوپی،آندوسکوپی،ام.آر.آی(MRI)و...دربیمارستان هستندومجبورندبامشکلات عدیده وهزینه زیادبه شهرهای گناباد،بیرجند،مشهدو...مسافرت واعزام شوند؟!لذاتقاضا وآرزوی دیرینه همه همشهریان شریف شهرفردوس ازمدیران شبکه بهداشت ودرمان شهرفردوس واستان خراسان جنوبی تجهیزهرچه سریعتربیمارستان فردوس به خدمات ذکرشده بالا می باشد؟!خواهشمنداست اقدامات لازم رابرای رفع این مشکل ونیازاساسی مبذول فرمایند...باتشکروسپاس فراوان...
( خواسته وآرزوی دیرینه مردم محترم شهرفردوس...)




کانون صنفی مجازی *دبیران گرانقدرشهرفردوس...
ما را در سایت کانون صنفی مجازی *دبیران گرانقدرشهرفردوس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 213 تاريخ: پنجشنبه 16 خرداد 1398 ساعت: 6:44