
خاضعانه ازxa0 همهxa0ی کارمندان عزیزxa0بازنشسته وشاغل آموزش وپرورشxa0 محترم xa0حلالیت می طلبم (طلب عفو ...)، وقتی حقوق ومزایایxa0نقدی وغیرنقدیxa0 ووام هایxa0کلانxa0دیگر ادارات وسازمان ها رو دیدم خیلی تعجب کردم و ازاظهار نظرنادرستم به شدت پشیمان هستمxa0؟!؟... منبع : ستون حرف مردم روزنامه خراسانxa0 ...
ادامه مطلب