
جای بسی تاسف است که همکاران شریف وارجمندبازنشسته ی آموزش وپرورش محترم درهنگام شروع بازنشستگی تادوماه حقوق نمی گیرند؟!؟مگر این همکاران بازنشسته یxa0عزیز چقدر حقوق می گیرند که بتوانند دو ماه بدون حقوق دوام بیاورند؟!؟حقوقی که همکاران بازنشسته ی بزرگواردرش...
ادامه مطلب