
تنهاراه نجات همکاران گرانقدر آموزش وپرورش محترم:اعتصاب،اعتصاب وفقط اعتصاب (تحصن...) است xa0وبس؟؟؟؟؟!!!!!!! و ...پایین ترین حقوق آموزش وپرورش محترم با توجه به نرخ تورم باید20میلیون تومان باشد،که جبران مافات شود وگرنه اجحاف محض است و...؟؟؟!!!! >>>این اعتصاب وتحصن مقدس ،تاریخ وزمان نمی شناسد ...>>>.../.../... ...
ادامه مطلب