
❤️...
ادامه مطلب
جای بسی تاسف است که همکاران شریف وارجمندبازنشسته ی آموزش وپرورش محترم درهنگام شروع بازنشستگی تادوماه حقوق نمی گیرند؟!؟مگر این همکاران بازنشسته یxa0عزیز چقدر حقوق می گیرند که بتوانند دو ماه بدون حقوق دوام بیاورند؟!؟حقوقی که همکاران بازنشسته ی بزرگواردرش...
ادامه مطلب
تنهاراه نجات همکاران گرانقدر آموزش وپرورش محترم:اعتصاب،اعتصاب وفقط اعتصاب (تحصن...) است xa0وبس؟؟؟؟؟!!!!!!! و ...پایین ترین حقوق آموزش وپرورش محترم با توجه به نرخ تورم باید20میلیون تومان باشد،که جبران مافات شود وگرنه اجحاف محض است و...؟؟؟!!!! >>>این اعتصاب وتحصن مقدس ،تاریخ وزمان نمی شناسد ...>>>.../.../... ...
ادامه مطلب